Vi har fastnat för denhär söndagsmiddagen!

Vi har haft en hel fantastisk helg. Solen har lyst upp vårat vackra göteborg och jag har bara omringat mig med människor jag håller varmt om hjärtat. Igår var jag och Riboar ute och handlade lite till vårat hem. Ny matta, nya förvaringslådor och papperskorg till toaletten. Jag har ju länge funderat på att ändra lite i vardagsrummet och bara ha ljusa vita färger. Så igår inhandlade vi en beige matta som verkligen lös upp hela vardagsrummet. Jag är så nöjd! Men såklart glömde jag att ta kort så det får ni se ikväll. Jag tog även bort mina tavlor som var i orange och lila. Så nu behöver jag inspiration till något nytt att hänga på väggen! Något ljust gärna i vita och beiga färger eller i silver.
 
Till middag blev som vanligt hemmagjord hamburgare och egna pommes. Det är ju så galet gott och himla enkelt. Dressingen vi använder till är den "kända" hambugerdressingen som nu kommit i en uppdaterad pepparversion. Den rekommenderar jag varmt!
 
 

Matbloggstoppen
// -->

Kommentarer:

1 LIENE:

Låter supergott!

Kommentera här: