Orkar inte mer

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Det känns som jag går i en dvala hela tiden. Min hjärna går på halvfart och när jag jobbar så är min hjärna någon annanstans. Det är sjukt jobbigt och jag längtar jättemycket tills på fredag kväll när jag får sova.

Nu till nåt positivare. Jag har tränat bodypump nu i nästan två månader och märker redan skillnad på min kropp. Jag har alltid hatat mig själv för att jag förstörde min kropp genom att gå upp så mycket. Min hud är sladdrig och jag kände att hur mycket jag än gick ner så skulle jag ändå inte bli fin naken. Men nu efter snart två månader med bodypump tre gånger i veckan så ser jag skillnad. Wohoo jag har fått muskler. Mina axlar och armar formar sig och min mage blir mindre. Jag tycker det känns jätteroligt att fortsätta och är ivrig att få se hur jag ser ut när sommaren är här.

Tjejen jag berättade om som väckte oss natten till igår. Hon hade somnat på bussen påväg från stan och när hon vaknade hade hon varit på Vallhamra torg och inte vetat var hon var. Hon bodde på backvägen så egentligen var det ju gångavstånd hem men hon visste inte vart hon var. När min granne väl förklarat det så promenerade hon hem. Usch dumma idiot. Så onödigt att skrämma upp hela huset så mitt i natten.

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: