Mitt löpschema? Det är tufft

 God morgon! Idag är det en regning och riktigt ruskig dag. Som tur är fick jag skjuts till jobbet. Det blir värre när jag kommer hem när jag först ska springa 7km och sen gå långpromenad med Villiam.
Jag kan verkligen inte komma igång riktigt med löpträningen inför göteborgsvarvet. De korta rundorna går bra men sen ska jag ju springa en lång runda i veckan också och den är så himla tråkig att ge sig ut på helt ensam. Förra året hade jag det så mycket roligare när Therese gjorde mig sällskap. Men när lilla bebisen ligger i magen och växer så är en 15kilometers runda att tänka på :P
 Jag följer ett löpschema inför varvet och denna veckans schema ser ut såhär:
Dag 1 7km 38-42 minuter med 5st tvåminuters intervaller
Dag 2 8km 48 minuter
Dag 3 15km 90-100 minuter

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: