Ingen inspiration

God morgon! Flödet här på bloggen är tomt. Utan inspiration så blir det inget. Denhär veckan har jag inte lagat så mycket mat bara från gamla recept som jag redan skrivit. Mycket snurrar i mitt huvud men än så länge är det hemlisar så det kan jag inte dela med mig av. Frustrerande för det är bara det jag har ögonen på nu.

Igår så träffade jag Bexal. Det är oerhört sällan jag hinner umgås med vänner nu för tiden men jag har ju bestämt mig för att vila från löpträningen så då får jag passa på. Vi gick 8an i skatås och sen tog vi en tripp till allum. Stadium har ju superbra priser nu så jag slog till på ett par promenadskor. Jag är så nöjd!

Idag ska jag hem till Melina, Dubban och barnen. Det ska bli jättemysigt för det vart så längesen nu!

Det är himla bra med en fågel som inte kan flyga för de blir så mycket socialare. ;-) Igår följde Linus med in i duschen och fick sig en rejäl dusch. Han verkade verkligen njuta!


Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: