Resten

Himla gott med långledigt. Varje ledig dag så vaknar jag med en stress i mig att alltid hinna så mycket skoj som möjligt. Denhär helgen är första på länge som jag vaknar sent och med ett inre lugn. Så himla gott.

I lördags så tog jag med mig Ribos mamma och syster till Freeport. Jag fyndade ett par byxor, en tröja och en hårinpackning. Allt för 325! Till kvällen så var vi bara hemma.

I söndags så startade jag dagen medans Ribo sov vidare. Jag, Linda, Jonas och Anna gick en härlig långpromenad i skogen. Resten av dagen spenderade vi ute på stan. Jag fick ett par jättefina sandaler av Ribo. Himla bortskämd är jag allt!


Till middag slängde jag ihop tacos. Himla snabbt och lätt!

Till kvällen passade jag på att ta hand om mig själv. Dendär fotbollen som går på tv hela tiden är ändå ganska bra ändå för jag hann att göra ansiktsmask hårinpackning och fixa naglarna.

Både lördag och söndag kväll tog vi en långpromenad bland villorna här i Sävedalen. Så mysigt att bara gå runt och drömma och inspireras till hur man själv vill ha det. Sammanlagt gick vi 29km! Jättemysigt.



Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: