Nyttig efterrätt! Jotdgubbar och kesella med smak av kardemumma.

Mia reflekterar: Man ser alla fina bilder på vackra platser och fin natur runt om i världen. Man drömmer sig bort och tänker att kommer jag nånsin att få uppleva det. Men man anar ju verkligen inte vad som finns om man hade flyttat kameran pyttelite åt ena hållet. Kanske är det öken, eller fattiga människor utan mat. Jag blev ganska nöjd med denhär bilden, det ser vackert ut men inte kan någon ana att detta är mitt i Partille centrum. Hade jag flyttat kameran till vänster så hade man sett en bilväg och tåg. Hade jag flyttat den till höger så hade man först sett ett gäng alkoholister och sen motorvägen. Slutsatsen är att man kan luras ordentligt med en kamera och allt kanske inte är så vackert som det ser ut.
 

En kväll i veckan var jag sugen på något sött till kvällen. Då blandade jag ihop lite lättkesella med kardemumma och lite stevia. Sen åt jag det med jordgubbar. Jättegott och bara 1pp!

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: