Fantastiskt, sol och cakepops!

När man vaknar och ser denhär prognosen för morgondagen då blir man bara så glad! I Till fredagsmys gjorde jag och Kani cakepops. De blev jättegoda men ganska svåra att få till bra måste jag säga.
  • Sockerkaka
  • Nutella
  • Blockchoklad
  • Kokos
Man mixar sockerkakan och blandar sen med nutella. Smeten ska bli lagom tjock för att kunna göra bollar av den. Du sticker i pinnarna och sätter bollarna i frysen tills du smält färdigt chokladen. Sen doppar du dem i choklad och sen strör kokos över. Sätt in i frysen en stund till sen är de redo att smaskas på.
Lördagen startade jag och Ville med en riktigt svettig löprunda i skogen i Angered. Det var strålande sol och det var längesen jag var så svettig. Men gott var det för när jag var klar väntade svärmor med nybakat bröd till frukost!
 

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: