Jag spricker av glädje!

Jag har så mycket att vara glad och tacksam för att jag bara lever i nuet och njuter av varje sekund. Till skillnad från förut när jag alltid levde i framtiden. Jag tänkte på vad som ska hända sen. Jag måste skynda mig för att hinna göra något sen. Nej slut på det och njut!

I torsdags träffade jag Linda och Caroline på middag. Vi träffades hos Linda och Carro lagade till en god lax medans jag och Linda provsmakade Montazamis vin. En underbar kväll med massa skratt!


När jag väl kom hem på kvällen så hade mamma smugit hem till mig och överraskat med ett påskägg. Hur glad blir man inte för det! Dessutom tjuvade hon med sig Ville så jag och Ribo är "barnlediga" i helgen kan man nästan säga. ;-)

Igår hade jag och Ribo en lång mysmorgon efter att jag sprungit morgonrundan. Sen tog vi en sväng på allum och köpte lite kläder. Eftermiddagen spenderade vi hemma hos hans familj. Svärmor lärde mig laga min favoriträtt koba. Oh my god det är så gott! Efter maten promenerade vi i flera timmar, det var jättehärligt. Kvällen avslutade vi med att baka rabarberpaj med vaniljsås och chokladmuffins. Hur mysigt som helst. Tyvärr har jag inga bilder för mobilen hade inget batteri.

Idag har jag startat dagen med en löprunda tillsammans med Linda. Jättehärligt i det fina vädret!

Nu dags för bodypump! Ciaooo






Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: