Weekend is off


Uppe med tuppen efter en härlig helg. Fredagen firade jag in tillsammans med Petra och Linda på lite myskväll efter jobbet. Bilden är på himlen som var så fin när jag och Linda promenerade hem på kvällskvisten.

På lördagen så var jag och hjärtat på stan. Vi shoppade lite och mötte sedan upp några vänner för fika. Mina fynd blev en härlig långklänning och en jättefin bikini.

Till kvällen var vi bara hemma och mös. Till middag blev det lax med sallad fetaost och tzatsiki.

Söndagen blev minst lika mysig. Jag startade dagen med en långpromenad. Det var jättevarmt och strålande sol. Sen kom familjen Pranjic förbi en snabbis och hade med sig en jättestor och söt vattenmelon på 10,5kg! Snacka om en superglad Mia.

Under dagen var vi på stan med Therése och Amir. Vi fikade promenerade runt lite och kollade på prideparaden. Minst sagt en bra helg! Nu ska jag köra spårvagn halva dagen sen möte och till kvällen ska jag och mina hurtigaste damer springa blodomloppet!

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: