Min idol!

Jag har aldrig haft en idol, inte ens när jag var liten, Iallafall vad jag kan komma ihåg. Men imorse kom jag på det. Jag har en idol! Jag vet inte om man egentligen kan kalla det idol men en känd kvinna som jag nog har som förebild.

Det är en vacker, vis, kärleksfull, framgångsrik kvinna med båda fötterna på jorden. Hon verkar ha goda värderingar och har alltid något klokt att säga. Hennes stil är färgglad, lite sportig fast ändå så stiligt. Hon har arbetat som modell sen hon var 16år och när hon var 30 år så släppte hon modellyrket för att bilda familj. Yolanda Foster är 50år och är född i Holland men bor tillsammans med sin man i Beverly Hills. Nu arbetar hon inom inredning och så har hon ett företag som heter Hopelessly Romantic. Där hon hjälper par att hålla kärleken vid liv. Jag fick upp ögonen för henne när jag följde serien " The real Housewives of Beverly Hills".

Hahaha jag följer typ alla såna skitserier men det är för att jag får mycket inspiration därifrån. Härligt att alltid se det vackra!


Matbloggstoppen
// -->

Kommentarer:

1 Annki:

...och jag som ett tag trodde det var jag 😉

Svar: Ja men det är du också mamma :D
Mia-Maddikken

Kommentera här: