Wow sicken helg!

Efter att ha haft ont i halsen hela veckan så kände jag att det är bäst att vila så mycket som möjligt. Så i fredags var jag med Ribos mamma. Vi lagade mat och tog det lugnt hela kvällen. Vi åt biryani och baklava för att ladda. ;-)



Lördag och äntligen dags!
Jag vaknade vid åtta och låg och drog mig i en timma. Sen blev det en solig promenad med Ville och Lotta. Jag lagade pasta med lövbiff till lunch som jag käkade med Åsa och Phillippa. Sen var det äntligen dags att bege sig in mot stan full av energi och ett strålande humör!



Åsas nya pulsklocka!

Hela gänget före start!

Dra mig baklänges här har ni vinnarna. Fytusan vilken lycka att vara i mål!

Målet var att vara bättre än förra året och det målet är uppfyllt med 9 minuter. Hela varvet kändes bra och det var jätteroligt att springa tillsammans. Louise försvann strax efter göta älvbron men jag och Åsa höll ihop. När det bara var 4km kvar så kände vi att vi likaväl kan hålla ihop till mål. Det gjorde vi, Hahaha vi höll varandra i hand över mål. Jag är jätteglad och stolt och hade roligt hela vägen runt. Vi kommer absolut att springa nästa år igen!





Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: