Tisdag för mig själv

Det är tråkigt att vara ensam hemma en vecka i månaden. Jag och ribo jobbar om varandra, han jobbar 15.24-00.12 medan jag jobbar 06-14. Det innebär att vi bara träffas när vi sover i fyra timmar. Jag älskar honom mer för varje dag som går och sekunderna står stilla utan honom.

Igår så kan man säga att jag verkligen lyxade till det för mig själv. Jag var på en ny salong och fixade mina fransar. Blev jättenöjd! Sen åkte jag hem och solade i trädgården. Till middag grillade jag honungsmarinerad ryggbiff, aubergine och fetaostfylld paprika. Till det åt jag sallad och tzatsiki. 8pp och jättegott!

Till kvällen cyklade jag ner till nordic wellness partille och körde ett crosschallenge pass. Nu har jag kört två sådana pass denna veckan och det är så roligt och svettigt! Förresten sicket härligt sätt att transportera sig. Har man bara vädret med sig så är det jättehärligt att cykla. Man rör på sig, miljövänligt, gratis det går fort och man får vara ute i naturen.



Som ett mysigt avslut på dagen tog jag och Ville en härlig promenad.

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: