Ny vecka nya utmaningar.

Och jag startar veckan på bästa tänkbara sätt. Vaknar till strålande sol och jobbar redan klockan sex. En god frukost på jobbet i lugn och ro innan jag sätter igång att jaga vägarbeten och hinder ute på våra gator i Göteborg. Jag slutar klockan två och då är det dags för massage hos en jätteduktig massös jag gått till tidigare. Efter det så blir det fika med gulligaste Bella ute i solen. Bodypump ska jag också klämma in och dagen avslutar jag med en lång promenad i skogen med min älskade hund. Kärleken jobbar kväll denna veckan så jag får klara mig ensam till på lördag.







Helgen har varit jättebra! Sammanfattad ser den ut såhär:

Myskvällar
Tårta och kalas för Ribos lillebror
Blixtar och dunder
Barnvakt
Shopping
Fika på stan
Mys hemma
Roadtrip till mormor med mamma och Tilde
Mycket sol





















Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: