Hålla formen!

Jag har väldigt lätt för att hålla formen men jag har svårt att ta det extra steget som krävs för att det lilla extra flötiga som finns kvar ska försvinna. Egentligen är det inte så mycket jag behöver göra. Jag ska BARA räkna points även på helgerna vilket jag är väldigt dålig med nu. Jag har ju hittat bra rutiner för att hålla min vikt men jag vill gå ner några få kilo till för att vara hundra procentigt nöjd. Det är dags att nå det slutgiltiga målet. Så nu skärpning Mia!
 

Godsaker endast på lördagar
Anpassar recept helt efter viktväktarna även på helgen.
Ingen som helst läsk. Inte ens light.
Inga läkerol
Mer frukt
Alltid halva tallriken med grönsaker
 
Vitaminer är viktigt och att trycka i sig "fejksocker" känns inte bra. Jag har fått för mig att man ruttnar inifrån :P
 

Matbloggstoppen
// -->

Kommentera här: